رحمتی راز پنالتی گرفتنش را فاش می‌کند

 اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است

قانون آنلاین- سیدمهدی رحمتی بعد از شروعی پرانتقاد و ناامیدکننده در لیگ سیزدهم، بازگشتی عجیب به روزهای خوبش داشت و جدا از مهار دو پنالتی در دو بازی پیاپی، ستاره تیمش در برد دیشب استقلال دربرابر صبای قم بود. او در گفت‌وگو با قانون آنلاین راز پنالتی گرفتن‌هایش را فاش کرد:

راز موفقیت تو در مهار ضربه‌های پنالتی چیست؟

خب خوش شانسی خیلی مهم است.

یعنی رحمتی با خوش شانسی توانسته این همه پنالتی بگیرد؟

منظورم این است که من خوش شانس هم بوده‌ام. احتمال گل شدن پنالتی از گل نشدنش خیلی بیشتر است. به هرحال شما ابعاد دروازه را می‌دانید و از آن فاصله کم تشخیص مسیر توپ خیلی برای دروازه‌بان سخت است.

چطوری می‌شود این همه پنالتی را مهار کرد؟

پیش‌بینی مسیر توپ سخت است و به همین دلیل بود که گفتم دروازه‌بان برای مهار پنالتی باید خوش‌شانس هم باشد. شدت ضربه را هم باید پیش‌بینی کنی.

مهار ضربه پنالتی بازیکنی با تجربه طولانی رضا عنایتی هم سختی خودش را دارد.

عنایتی یکی از بهترین گلزن‌های فوتبال ایران است. واقعا بازیکن بزرگی است. من افتخار می‌کنم که پنالتی او را گرفته‌ام.

پنالتی معدنچی هم که یادآور آن پنالتی در داربی بود...

فقط به یاری خدا بود که موفق شدم این دو پنالتی را بگیرم.

چرا چند وقتی است زیاد سرحال نیستی و نمی‌خندی؟ داستان افسردگی صحت دارد؟

نه، اصلا بحث افسردگی نیست. استقلال دیشب خوب بازی نکرد. ما انتظار زیادی از خودمان داریم. خوردن 5گل در سه بازی برای من خیلی سخت و دردناک بود. این به من خیلی فشار آورد. اگر استقلال گل نخورد یعنی من موفق عمل کرده‌ام.

یکی دو تا کلین‌شیت داشته باشی، می‌خندی؟

اگر این اتفاق بیفتد می‌توانم از خودم راضی باشم و بخندم تا نگویند مهدی رحمتی افسرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392 | 2:10 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.